KENDİNİ DEĞİŞTİRMEK -yeni bir sen yaratmak

       Bazen değişmeye ihtiyaç duyarız...

Gerçekten buna ihtiyacımız vardır ama nasıl yapacağımızı bir türlü kestiremeyiz.İşte böyle bir anımdayken bir kızla tanıştım.çok sevebileceğim , iyi bir kanka olacak beni istediğim ben yapabilecek bir kızla hem de...

Kendimle yeniden barışacağımı düşünüyorum böylece.Değiştiriyorum ; fikirlerimi , düşüncelerimi, arkadaşlarımı, ortamımı, kısacası beni ben yapan herşeyi , KENDİMİ ...

İnsanın kendinden sıkılması , bulunduğu konumdan çıkmak istemesi gerçekten acınası bir durum aslında.Kelimelerle nasıl ifade edebilirim o duyguyu bilemiyorum.En iyisi kendi yapmak  istediklerimi yada yaptıklarımı , düşüncelerimi kısaca aktarayım...

Çook düzgün , pürüzsüz biri olmak istemiyorum - gerçi öyle olduğumda söylenemez -...  İnsan bazen uçarı olabilmeli , bir anda arkasını dönüp gidebilmeli , hayatından bir gününü istediği biriyle öylesine yaşayacak cesarete sahip olabilmeli...

Geçen gün kimin olduğunu hatırlamasam da ; burda birinin bloğunu okudum.nasıl geometriden 70 alırım daha yüksek almam lazımdı diye sızlanıyordu , işte ben tam olarak hayatımı öylelerinden temizlemeye uğraşıyorum.yanlış anlamayın kimseye laf atmıyorum yada eleştirmiyorum.Sadece kendi görüşlerimi anlatmaya çalışıyorum.O tarz insanlar çoğu şeyden mahrumdur aslında...BEN HİÇ ÖYLE OLMADIM ;

Yeri geldi sırf arkadaşlarım rencide olmasın , zor durumda kalmasın diye boş kağıt verdim çıktım sınavdan , yeri geldi bu sınavın 1. notu iyiydi zaten kağıdımı şuna verimde geçsin dersten dedim , yeri geldi astım okulu , astık okulu , yeri geldi sınıfta 4 kişinin katıldığı bir dersi idare ettim...Gözünün kısa zamanda yani daha lise gibi bir başlangıcın başındayken bu kadar çabuk sıkmak, bu kadar çabuk katı kurallara boğmak ileride kendiden sıkılmanın başlangıcıdır.İleride zaten yapacağın yapmak zorunda kalacağın şeyleri şimdiden yaparsan , bugün yapabileceğin ama yarın yapamayacağın şeyleri hangi ara yapacaksın ki...Geçmiş çok garip birşey ya.geçmiş deyip geçmemek lazım geçerken epey geçiriyor adama.İşte bu yüzden yarına güzel bir geçmiş armağan etmek istiyorum.Tamam öğrenmek süper, başarı süper ama dozunda...sen 90 alsan ne 100 alsan ne, gecenin bi vakti arayıp saçma sapan rüyanı anlatıp kahkahaya boğulabileceğin bir arkadaşın yoksa...sen dünya birincisi olsan ne insanları kendinden soğuttuktan sonra...

işte bu yüzden sadece değer yargıları normalden biraz farklı olan bir hayat istiyorum etrafı boşverin öyle bir ben istiyorum.Notlarla takıntılarla değil kendimle değerlendirilmek istiyorum.her insan itiraf edemez kendinden sıkıldığını, çevresindekilerin kurallarından sıkıldığını ve işte ben söylüyorum...sıkıldım sıkıldım ve sıkıldım...

Hayatıma giren ve bana yeni ben olmamda yardımcı olan, kendi kabul etmeseler dahi en azından beni yeni düşüncelerimle kabul eden herkese teşekkür ediyorum...GERÇEKTEN...

Yorum Yaz